Tehnika nordijske hoje in teka, 3. del

Posted by Športni klub Izza ovivnka on oktober 16, 2016
Trokorak s soročnim odrivom

Če naletimo na daljši klanec, moramo zato korak skrajšati in tedaj se je smotrno odrivati z obema palicama hkrati; uporabimo tehniko trokoraka s soročnim odrivom. Ta korak lahko uporabimi tudi, ko smo utrujeni ali imamo utrujene roke. V celotnem ciklusu gibanja imam ravno toliko časa, da lahko roke res sprostimo, koraki pa so kratki, zaradi česar je tudi prenašanje teže z nogo na nogo manjše in s tem manj naporno.

Pohodnik v ciklusu gibanja na prvi in drugi korak izvede soročni odriv, na tretji korak pa vrne roke v izhodiščni položaj.

Opis ciklusa gibanja: pohodnik prenese težo na peto sprednjega stopala (npr. desne noge) in istočasno vbode palici med sredini med sprednjim in zadnjim stopalom. Nato sledi soročni odriv in izvedba naslednjih dveh korakov. Ob zaključku drugega koraka so roke za boki in palice v podaljšku rok. Pri tretjem koraku se roke soročno prenesejo naprej v izhodiščni položaj. Sledi naslednji ciklus gibanja, začenši na drugo nogo.


Da bi hodili kar se da pravilno, je priporočljiva udeležba na tečaju ali vodeni vadbi, kjer vam učitelji pokažejo pravilno tehniko in vas ves čas učenja in nadaljne vadbe upozarjajo na pravilno izvedbo. 

Da boste aktivni in s stilom obvladali nordijsko hojo se lahko o tečajih in vodeni vadbi pozanimate na izzaovivnka@gmail.com. Telo vam bo hvaležno in mi vas bomo veseli. ;)

Categories: