Nordijska hoja je super! Jutranja nordijska hoja pa še bolj!

Posted by Športni klub Izza ovivnka on avgust 10, 2016


Ali vključuješ hojo v svojo vsakodnevno rutino? Ali se zavedaš, kako izjemno koristna je jutranja hoja? Redni jutranji sprehodi so najbolj idealeni in so praktična oblika aerobne vadbe, ki ne zahteva cele gore posebne opreme ali orodij. Toda ob našem natrpanem urniku se tega redko zavedamo, kajne?

Kakšne so prednosti vsakodnevne hoje? Na kako preprost način miganje, kot je hitra hoja koristi našemu zdravju? Je jutranji sprehod dober način hujšanja? Če želiš odgovore na ta vprašanja, potem le beri dalje.


Koristi jutranje hoje:


1. Pri hujšanju!

Kurjenje kalorij je ena izmed najtežjih nalog, s katerimi se soočamo v današnjem času. Toda s hojo proces porabe kalorij postane enostavnejši. Hoja je odlična kardiovaskularna vadba, saj dvigne srčni utrip. Če počneš nekaj, kar dviguje srčni utrip, s tem kuriš kalorije pa posledično izgubljaš odvečno telesno težo. Če s hojo vztrajaš in jo vključiš v svojo dnevno rutino, ohranjaš zdravje in pridobiš zdravo telesno težo brez tečnega in neučinkovitega hujšanja z dietami.


2. Kuri maščobo!

Hoja je nizko intenzivna aerobna vadba, ki pokuri okoli 60% kalorij iz maščob, medtem ko visoke intenzivnosti aerobne vaje kurijo okoli 35% kalorij iz maščob. Čeprav je znano dejstvo, da visoke intenzivnosti dejavnost "skurijo" več kalorij na splošno, so nizke intenzivnosti vaje bolj učinkovite na dolgi rok. Če se tega držiš, kmalu izgubiš odvečno maščobo. Poleg tega pa, če greš še pred zajtrkom na špancir, preprečuješ tudi količino maščob v krvi, ki bi se sicer nalagale in mašile arterije.


3. Idealna telesna sestava!

Jutranji sprehod koristi pri izgubi teže z ohranjanjem idealne telesne sestave. Hoja je dejavnost z majhnim vložkom, ki lahko pomaga pri kurjenju kalorij in izgradnji mišic. Še toliko bolj uspeš, če uživaš zdravo hrano, vsega po malem v zmernih količinah.


4. Dober metabolizem!

Ne samo, da jutranja hoja prava budnica za tvoj metabolizem, tudi skozi ves dan bo metabolizem bolj "živahen" in bo tako pomagal kuriti kalorije preko celega dne. Ob aerobnimi vajami telo rabi več energije  in tako poveča presnovo.


5. Lep tonus mišic!

Hitra hoja ali hoja navkreber je oblika vadbe z uporom, ker tvoje noge, stegenske mišice, zadnjične mišice, ramenske in hrbtne mišice opravijo več dela, da se ti lahko premakneš naprej. Oblikuješ telo in učvrščuješ mišice, brez posebne opreme. 



Drugi dobri užinki jutranje hoje na zdravje:

- hoja poveča kardiovaskularno moč, s čimer se poveča tvoja sposobnost za opravljanje vsakodnavnih opravil, ki trajajo dlje časa ali so težja, brez pretirane utrujenosti

- redna hoja krepi tvoje srce, preprečuje večje bolezni, zmanjšuje holesterol in krepi sklepe in kosti

- jutranji sprehodi povečajo krvni obtok in ti dajo energijo za cel dan

- hoja pospešuje izločanje beta-endorfinov, ki izboljšujejo tvoje razpoloženje in povečajo občutek za dobro počutje

- osredotočanje na hoja in dihanje zmanjšuje stres, omogoča odlično sprostitev, in lahko spremeni rutinski sprehod v ustvarjalno in zabavno doživetje 



.
Categories: