Hujšanje in nordijska hoja

Posted by Športni klub Izza ovivnka on oktober 12, 2015
Odločitev, da boste z nordijsko hojo izgubili odvečne kilograme je pravilna. Vadba s palicami za nordijsko hojo je ena redkih rekreativnih športov, ki ne obremenjuje sklepov do tiste mere, da bi nam lahko škodovala. To je prednost predvsem za tiste, ki se soočajo s prekomerno telesno težo in za tiste, ki so s svojo telesno pripravljenostjo na pozitivni ničli. Brez težav lahko vadijo prav vsi in pri tem trošijo kalorije. Prednost takšne vadbe je tudi to, da ne daje "povračilnega udarca", ampak pomaga, da dosežete svojo idealno težo, pri kateri se počutite dobro. 

Z nordijsko hojo kurite maščobe in krepite mišice. Učinek je še boljši, če imate ob sebi vaditelja, ki vas bo vsaj malo priganjal, da boste vsakič stopili iz popolne cone udobja. Predvsem se to pozna pri vajah za moč. Močne mišice pa so pomembne za našo večjo vzdržljivost in zmogljivost.



Pa se vprašamo s kakšno intenzivnostjo moramo vaditi, da bo poraba maščobe optimalna. Odgovor je z zmerno intenzivnostjo. To je laično povedano, pri takšni intenzivnosti, da ne moremo zaključevati celotni stavkov, ko govorimo. To lahko izrazimo tudi drugače: 75 - 85% maksimalnega srčnega utripa. O tem bomo več povedali naslednjič, zdaj se vrnimo na kalorije. 

Da bomo hitro in trajno izgubili odvečne kilograme, moramo vedeti, da lahko presnavljanje maščob spodbudimo z dovolj dolgimi enotami vadbe pri zmernem tempu. Če porabimo na vadbi šopek kalorij, pa to ne pomeni, da lahko potem jemo brez omejitve. Poraba kalorij pri nordijski hoji je med 450kcal in 650kcal na uro. Zdrava kmečka pamet nam takoj ponudi račune.
Na dan potrebujemo okoli 2200kcal. Za ugotavljanje bazalnega metabolizma (to je poraba energije pri popolnem mirovanju) moramo opraviti izračun: 1kcal na uro, pomnoženo s telesno težo v kg.: (primer: 24 ur x 75kg = 1800kcal). Če potem še malce pobrskamo koliko kalorij zaužijemo in koliko porabimo... 

Če opravite tri ali štiri eno-urne vadbe na teden, se ob tem redno in bolj zdravo prehranjujete in ne pozabljate na zadosti tekočine, boste kmalu na konju in zadovoljni sami s seboj. Vadbo si naredite zabavno in vključite še zabavne vaje za moč, gibljivost in spretnost. V skipini je vse lažje in bolj zabavno, zato ste vabljeni tudi v našo družbo, na skupinsko vodeno vadbo! 
Categories: