Pozitivni učinki nordijske hoje

Posted by Športni klub Izza ovivnka on september 29, 2015
Nordijska hoja, čeprav je "le" hoja, je precej edinstvena. Zagotavlja koristi za vse, ki se z njo ukvarjajo, ne glede na telesno pripravljenost.

Ne glede na starost, telesno pripravljenost ali cilj - nordijska hoja je primerna, učinkovita in prijetna.

Fizikalne prednosti:

- v gibanju sodelujeta zgornji in spodnji del telesa
- ob pravilnem gibanju je vključenih 90%  mišic
- pokurimo do 46% več kalorij kot pri navadnem sprehodu
- zmanjšuje pritisk na kolena in sklepe
- odlična je za krepitev srca in pljuč
- idealna za odpravi bolečin v vratu, ramenih in pri težavah s hrbtenico

- s palicami se "poganjamo" naprej, kar omogoča hitrejše premikanje in obenem zmanjšuj napor in pritiske na celotno telo
- je ena izmed najbolj učinkovitih tehnik navzkrižnega treninga za športnike in rekreativce, ki potrebujejo najboljši kardiovaskularni in vzdržljivostni trening

Druge prednosti:

- lahko jo izvajamo kjer koli, po klančini ali ravnini, po makadamu, gozdnih in travnatih poteh in tudi v snegu
- primerna za vse starosti vadečih in njihove telesne pripravljenosti
- niso potrebna nikakršna posebna oblačila
- vadba je družabna
- lahko se je naučiti pravilne tehnike in ni komplicirana za izvajanje
- gibanje v naravi dokazano pozirivno vpliva na splošno psihično počutje in dobro voljo

Vrhunsko, a no? ;)



Categories: