Nordijska hoja je... kaj že?

Posted by Športni klub Izza ovivnka on maj 16, 2015
Nordijska hoja je nadgradnja običajne hoje. V osnovi je preprosto le hoja, ki smo se jo naučili že kot majhni otroci in je gibanje, ki ga uporabljamo prav vsak dan (razen tiste dni, ko se nam ne ljubi vstati - pustimo ostale, resnejše razloge). Ampak nordijska hoja je vsaj dvakrat bolj učinkovita. 
Glavni rekvizit so palice, ki so dodane osnovnemu gibanju ravno zato, da povečajo učinkovitost hoje. 
1. z uporabo palic učinkovito v gibanje vmestimo še zgornji del telesa
2. palici pomagata pri odrivanju; to pomeni, da sicer težje gibanje z odrivanjem od palic postane lažje
Takšna hoja zahteva specifično tehniko hoje. Je drugačna od treking hoje, hoje v klanec (hribolazenja) ali trail teka. Gre predvsem za specifično uporabo palic, ki mora biti takšna, da, če je izvajana pravilno, maksimalno vplate delovanje zgornjega dela telesa. Tu gre predvsem za mesto zabadanja palic. 




Lahko jo izvajamo kadar koli, skoraj kjer koli, primerna je za kogar koli, ne zahteva drage opreme ali posebnih oblačil. 
Njena popularnost hitro narašča in uporablja jo veliko posameznikov, dobro pa je zastopana tudi v okviru terapij, fizioterapij. Priporočajo jo tudi zdravniki, promotorji zdravega načina življenja in gibanja, uporabljajo jo tudi osebni trenerji. Predvsem pa je varna, cenovno ugodna in zabavna. Kar je najpomembneje je to, da se izvaja na prostem, na svežem zraku. 
Za pravilno izvedbo je potrebnega nekaj znanja. Pri nordijski hoji celotno telo deluje le, če je naša tehnika pravilna. Za to pa je potrebno imeti nekoga, ki nas bo vodil skozi proces učenja in razvoj fizično težjih komponent hoje (in teka, ali kombinacijo obojega). 
Categories: